Zkušený Procházka: Na zimní přípravu se těším!

02.02.2015 12:00

K dalšímu rozhovoru přijal pozvání nejzkušenější hráč týmu, Milan Procházka, který hraje za Ostravici již šestou sezónu a je stále nezbytnou součástí naší sestavy. Zatím na podzim stihl nasbírat během osmi zápasů 618 herních minut a vstřelil čtyři branky:

 

Dokážeš nám sepsat, kterými kluby si měl možnost projít během své bohaté kariéry?

S fotbalem jsem začínal ve Slezanu FM. Na vojně jsem hrál za Benešov potom zpátky do Slezanu, Potom Paskov - 1A, Hukvaldy – 1A, Ostravice – 1A, Frýdlant nad Ostravici – KB, Palkovice – OP, Nošovice – OP a teď jsem zpátky na Ostravici.

 

Před námi je další zimní příprava, tipneš si, kolikátá to tvoje je a jak se na ni těšíš?

Zni to možná divně ale zimní přípravu jsem mněl vždycky rád, takže se docela těším i když kvůli práce nemam tolik času jak bych si přál. Když to tak sečtu tak to bude za muže cca 27 příprava :-D

 

Víš o někom v okrese, kdo je, řekněme tvůj vrstevník, a stále aktivně hraje fotbal?

To nemusím moc hledat mi vrstevníci hraji za Lískovec – B.

 

Kapitán Stonavský tě v předchozím rozhovoru přirovnal: Prochy je fenomén. Něco jako Ryan Giggs z Manchesteru United, z něj by si měli udělat příklad všichni. Co dodat?

Asi má strach ať nejezdí na zápasy vlakem :-D

 

Na Ostravici hraješ nonstop od léta 2009, vzpomínáš si, co stálo za tím, že ses objevil v našem dresu?

Před Ostravicí jsem hrál v Nošovicích a tam jsem nebyl vůbec spokojen. Tak mně oslovil Mirek Pospíšil.

 

Jsi u nás tedy šestou sezónu, dle ofisportu jsem napočítal 105 zápasů a 40 gólů. To je solidní bilance nemyslíš?

Není to špatné ale mohlo to byt lepší :-D

 

Tvá role v týmu je zajímavá, bráníš, rozehráváš, střílíš branky, jak to vše, na pohled lehce, fyzicky zvládáš?

Během utkání to není tak zlé ale horší to je po utkání, to se hodně trápím :-D

 

Poznal si určitě spousty trenérů, řekni pár vět k Vojtovi, co říkáš na jeho výjimečnou práci a nasazení pro fotbal?

Tady použiji Ondrové slovo – GENIUS. Bez něho by fotbal na Ostravici byl někde jinde.

 

Jak bys jakožto zkušený hráč zhodnotil její průběh tohoto podzimu?

Ze začátku nám to moc nešlo, myslím že jsme mněli i trochu smůly. Konec už byl lepší. Ztráceli jsme 12 bodu a to jsme stáhli. K prvnímu místu nám chyběla třeba moje neproměněna penalta proti Hukvaldům.

Jsi osobně spokojen s výsledky i hrou týmu po polovině sezóny, opět je Ostravice na čele?

Spokojeny jsem, Vojta dal naší hře hlavu a patu. Doufám že nám forma vydrží do konce sezony.

 

Co tedy očekáváš od jarních bojů, situace je na pohled velice podobná loňsku, krom Hukvald z všemi týmy okolo hrajeme doma?

Jarní boje budou velice zajímavé jak pro nás tak pro fanoušky. Doma musíme vyhrávat a Hukvaldum vrátit porážku z našeho hřiště.

 

Kde se ti hraje ze soupeřů nejlépe a kde nejhůře?

Neměl jsem rád hřiště v Bukovci a v Návsi. Na druhou stranu je mi líto že se zrušil Frýdlant nad Ostravicí – B.


Jsi nejzkušenější hráč týmu, vnímáš určitou větší zodpovědnost?

Zodpovědnost tam je, jsem přece nejstarší. Ale nijak moc to nevnímám.

 

Utahuje si z tebe někdo, jak dlouho budeš ještě hrát? Třeba do padesáti? :)

To jsem ještě neslyšel :-D

 

Koho tipuješ letos na sestup a koho na postup v OP?

Na sestup asi Dobrá a Nošovice. Na druhé straně se tam poperou Hukvaldy, Řepiště a my.

 

Ostravice jako jediná na podzim vyhrála v prvních Tošanovicích, ty sám si dal klíčovou branku, ale pak hned střídal pro zranění, jak bys tento vypjatý zápas shrnul?

To byla pro nás důležitá výhra. Myslím že Tošanovice nemají na to aby hráli na čele OP, tam budou jiné vlivy.

 

Tolik pokutových kopů si proměnil, paradoxně proti Hukvaldům nikoliv, kde hledat důvod, obecně to byl velmi smolný zápas pro nás?

Tohle to utkání jsme měli vyhrát, myslím že jsme mněli trochu smůly. Při zahrávání pokutového kopu mi lehce podjela stojící noha. Ale na to se nemůžu vymlouvat.

 

Na podzim si hrál jak na místě stopera, tak na kraji nebo středu zálohy, kde se ale cítíš nejlépe?

Je mi to jedno. Na místě stopera už nemusím tolik běhat :-D

 

Máš nějaký svůj opravdu nejkrásnější gól, co se ti podařilo vstřelit?

To si moc nevzpomínám ale třeba paradoxně proti Hukvaldům před 2 lety, když jsme je porazili myslím 4:0.

 

Všiml jsem si, že se přes zimu účastníš turnajů v sálové kopané, bereš to jako zpestření?

Sálovou kopanou hraju hrozně dlouho, mam rád neustály dotek s míčem. A v zimní přestávce je to určitě zpestření.

 

Vnímáš zájem o ostravický fotbal, přece jenom za poslední tři roky se celkem daří?

Daří a to je dobře! Zájem je i o tyhle internetové stránky. A to díky tobě.

 

Díky za zodpovězení pár otázek, hodně štěstí do dalších fotbalových týdnů!

Taky děkuju, měj te se, čau.